Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
«
»

Játékosaink az elmúlt 24 órában 16284 kvízt fejtettek, 53 labirintust jártak be és 811 mérkőzést játszottak egymással.
Csatlakozz te is ehhez a közösséghez!

 

Kezdőoldal » Játékszabályok » Küldetés enciklopédia » Sikeres hadviselés

Sikeres hadviselés küldetés

Előző: Ráérős
Következő: Sokszínűség

Sikeres hadviselés küldetés információk:

Szint korlát:
10☆

Jutalom: 12
(Ennyi arany jár jutalomként a küldetés teljesítéséért.)


Szövege, részletek:

Győzz le minden Küzdőtéren kihívható játékost!

A Küzdőtéren 2 óránként frissülnek a kihívható játékosok.

A küldetés teljesítéséhez az ebben az időszakban ott szereplő összes játékost le kell győznöd. Ha az egyik játékos ellen vereséget szenvedsz vagy döntetlent érsz el, a küldetés teljesítésének a Küzdőtér következő frissülése után kell majd újra nekifutnod!
Amennyiben a Küzdőtéren szereplő játékosok valamelyike nem kihívható (mert az elmúlt 24 órában már összecsaptál vele, vagy épp ma mérkőzésetek lesz a bajnokságban vagy kupában), a küldetés szintén nem teljesíthető.
A küldetés elvállalása előtt legyőzött játékosok nem számítanak a küldetés szempontjából. Ha van a Küzdőtéren kihívható aktuális ellenfelek között olyan, akivel már megküzdöttél a küldetés elvállalása előtt, a küldetést a Küzdőtér következő frissüléséig nem tudod teljesíteni.

Mivel ennek a küldetésnek a teljesítettsége csökkenhet is (ha újra kell kezdened), ezért nincs a hagyományos értelemben vett számlálója, azaz azok a kártyák, amik a számlálós küldetésre hatnak, erre nem lesznek hatással.

A küldetésed alatt látható számláló pirosra vált, ha a küldetés a Küzdőtér következő frissüléséig már nem teljesíthető (lett egy vereséged).

Ha sikerül teljesítened a küldetést, már későbbre is hagyhatod a jutalom átvételét. A Küzdőtér frissülésével ez esetben nem kell újrakezdened a feladat megoldását.