Játékosaink az elmúlt 24 órában 46983 kvízt fejtettek, 116 labirintust jártak be és 1968 mérkőzést játszottak egymással.
Csatlakozz te is ehhez a közösséghez!

 

Kezdőoldal » Játékszabályok » Klánellenség: az óriás

Klánellenség: az óriás

Klánellenség: az óriás - Információk, szabályok, gyakran ismételt kérdések

Az óriás a klán ellensége. Ha tagja vagy egy klánnak te is találkozhatsz vele a labirintusodban és részt vehetsz a legyőzésében. Ha egy klán legyőzi az őt fenyegető óriást, mindenki, aki hozzáadott valamennyit a sikerhez, jutalomban részesül. Az osztozkodáskor az is számít, kinek mekkora része volt a győzelemben.

Minden klánnak megvan a maga óriása. Ezek különböző teremtmények, így egy játékos egy másik klán óriása elleni küzdelemre nem lehet hatással.


Hol és mikor találkozhatok óriással?

Ha a labirintusban egy ellenfél mezőre lépsz (nem tömegre), elképzelhető, hogy egy óriást fogsz ott találni. Ha mégsem így történik és az ellenfél ez alkalommal csak egy hagyományos küzdőtárs, az esély a következő mezőnél már 10%-kal több lesz a találkozásra. Ha azonban mégis egy óriás állja az utad, az esély újra 0%-ra csökken. Közvetlen a klánhoz való csatlakozás után az esély 10% lesz. Az aktuális állapotot a klánoldalon a Klánellenség résznél mindig nyomon követheted.

Egy nap maximum háromszor találkozhatsz óriással. Ez felülírja a találkozás esélyére kiszámított százalékot is.


Mit kell tennem, hogy a klánom legyőzze az óriást?

Az óriásnak hatalmas életereje van. Mint más ellenfelekkel, vele is kvízben kell megmérkőznöd. A kvíz típusa hagyományos, 5 pont helyett 10 kérdésig tartó. Az kapja a pontot, aki jól és gyorsabban válaszol (a 3 másodperces szabály figyelembevételével). Minden egyes ellene megszerzett ponttal sebezhetsz egyet rajta.

24 óránként egyszer az óriás visszagyógyul annyit az elveszített életerejéből, amennyi a klántagok száma a klánban, az alapító kalandorokkal együtt.

Az ellenség legyőzéséhez összefogásra van szükség, hiszen a limitált találkozási lehetőség miatt csak akkor sikerülhet, ha a klánból minél többen megvívnak az óriással.

Ha az óriás életereje 0-ra csökken, teljes a győzelem! Ha valaki kvíz közben volt az ellenséggel, az a kvíz azonnal véget ér, mások pedig, akik részt vállaltak a sikerben, a jutalomkiosztás oldalon találják magukat a Labirintus oldal következő megnyitásakor.


Az óriás elleni kvíz szabályai megegyeznek a más ellenfelek elleni kvízével, viszont alapesetben nincs jelentősége a csata kimenetelének, csupán annak, hány pontot sebeztél. Ha nem sikerül pontszámban legyőznöd őt, akkor is továbbenged a labirintusban.

Ha viszont olyan kártyád van, ami győzelem vagy vereség esetén fejti ki hatását, számítanak a pontok, illetve a kvízben elért eredmény is.

A kvíz során használhatsz kártyákat, illetve hozzájuthatsz néhány speciális kártyához is, kifejezetten az óriásokra kifejlesztve.


Mi a jutalom és hogyan történik az osztozkodás?

Az óriás legyőzéséért Esszencia kártyák járnak. A Klán oldalon, a Klánellenség részben mindig látható, hány darab jár az aktuális ellenség legyőzéséért.

Mindenki kap egy ilyen kártyát, aki legalább 1-et sebzett az óriásba, majd az egyénenkénti sebzések százalékos arányában osztjuk szét a maradék Esszencia kártyákat.


Mi lesz ezután az óriással?

Ha sikerült legyőzni egy óriást, 24 óráig tart, míg újra összegyűjti az erejét a visszatérésre. Tehát 24 órán át nem találkozhatsz vele a labirintusban, viszont utána ismét legyőzhetővé válik.

Ha egy óriás visszatér, az esély a vele való találkozásra ugyanannyi lesz, mint amennyi korábban volt.

Van még egy extra szabály: ha egy klánnak 1 héten belül sikerül legyőznie a maga óriását, az ellenség szintet lép, magasabb életerővel, viszont több benne található Esszenciával fog visszatérni a játékba.


További játékszabályok